درباره ي تجارت آي تي

تعامل بزرگان آي تي كشور

درباره ي تجارت آي تي

۱۶ بازديد

امروزه با توجه به رشد دنياي تكنولوژي و افزايش ميزان مصرف كالاهاي آيتي، بازار عرضه و تقاضاي محصولات آي تي همانند موبايل،لپ تاپ ،تبلت و قطعات كامپيوتر، بسيار گرم و پررونق است.


مراجعه روزانه بسياري از خريداران به مراكز تجاري فروش و عرضه رايانه و موبايل در سراسر كشور بيانگر اين موضوع است كه كاربران و خريداران در صدد هستند كه دانستني‌هاي خود را نسبت به جديدترين امكانات عرضه شده در حوزه رايانه و موبايل كه مدام درحال پيشرفت است را به‌روز نمايند و علاوه بر آن از نوسانات ايجاد شده در قيمت محصولات باخبر باشند.

ما در اينجا وب سايتي را به شما معرفي خواهـيم كرد كه علاوه بر اطلاعات محـصول، مشخصات فني و تصاوير، به بررسي قيمت محصولات آي.تي از جـمله : قيمت قطعات كامپيوتر، قيمت تبلت، قيمت موبايل، قيمت تجهيزات شبكه و قيمت ماشين‌هاي اداري نيز مي‌پردازد.

وب سايت "تجارت آي تي" يك پورتال جامع مي‌باشد كه با فراهم آوردن يك بانك اطلاعاتي كامل از تمامي محصولات موجود در بازار آي تي و با به روز رساني مداوم قيمت محصولات موجود در سايت با همكاري فروشندگان، فعالان و واردكنندگان صنف رايانه و موبايل قيمت و نحوه گارانتي آن كالا را در سايت اعلام مي‌نمايد و خريدار مي‌تواند جهت خريد كالا و خدمات مورد نظر در سايت با فروشندگان آن محصول به صورت مستقيم تماس گرفته و كالاي خود را بدون هيچگونه واسطه‌اي از فروشندگان اصلي در كمترين زمان ممكن و بهترين قيمت و خدمات تهيه نمايند.
 
شما همچنين از طريق وب سايت تجارت آي تي ميتوانيد به آدرس و شماره تماس شركت‌هاي بزرگ گارانتي كننده رايانه و موبايل دسترسي پيدا كرده و از ليست گارانتي‌هاي معتبر و نحوه ارائه خدمات آنها در حوزه آي تي با خبر شويد.

در نظر داشته باشيد كه در حال حاضر بيش از ۳۰.۰۰۰ كالا از نظر اطلاعات و مشخصات فني به همراه قيمت در سايت تجارت آي تي موجود است و تعداد زيادي از واردكنندگان بزرگ و فعالان بازار آي تي به صورت لحظه‌اي اعلام قيمت نموده و با يكديگر رقابت مي‌نمايند كه اين رقابت باعث گرديده خريد كالا با قيمت ارزان‌تر براي خريدار و فروش بيشتر براي فروشندگان شود

همانطور كه گفتيم تجارت آي تي به هيچ عنوان يك فروشگاه اينترنتي نيست بلكه هزاران فروشنده صنعت آي تي را به شما معرفي مي‌نمايد و همچنين با درج جديدترين اخبار فناوري اطلاعات، همواره اطلاعات شما را به‌روز نگه مي‌دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.