فروش سوئيچ سيسكو

تعامل بزرگان آي تي كشور

فروش سوئيچ سيسكو

۳۸ بازديد

 

فروش سوئيچ سيسكو

با توجه به متنوع بودن تجهيزات سيسكو و همچنين تنوع توليدات سوئيچ سيسكو از لحاظ كارايي و توانايي مديريت شبكه ها با كلاينتهاي مختلف ، فروش سوئيچ هاي سيسكو در ايران همواره جايگاه خاصي داشته  در هر حالت جايگاه بالايي در فروش تجهيزات شبكه در ايران دارد.

واردكنندگان تجهيزات و محصولات سيسكو در ايران با در نظر گرفتن بستر شبكه كاران در ارگانهاي دولتي  در ايران همواره سعي بر آن داشته اند تا با در نظر گرفتن اين اصل مهم تجهيزات سيسكو را در ايران موجود كنند .

اين علت باعث آن شده است تا در بروز بودن مراكز دولتي  و بانكها در استفاده از تجهيزات سيسكو بخصوص سوئيچ سيسكو در سايتهاي شبكه اي خود آنچنان بروز نبوده و همواره نسبت به جديدترين توليدات تجهيزات سيسكو  چند لول عقبتر باشند.

اما از آنجا كه سوئيچ اورجينال سيسكو  واقعا نسبت به ساير سوئيچهاي اورجينال برندهاي ديگر از لحاظ كيفيت و طول عمر قابل قياس نميباشد ، اين واقعيت سبب شده است تا مصرف كنندگان نسبت به بروز كردن سايتهاي شبكه خود كه از سوئيچ هاي سيسكو استفاده نموده اند آنچنان تمايل نشان نداده و ميلي به تعويض سوئيچ هاي سيسكو ندارند.

اطلاع رساني توانايي و امكانات سوئيچ هاي جديد سيسكو به طيف مصرف كنندگان و نيز مقايسه قيمت سوئيچ هاي جديد سيسكو با قيمت فروش سوئيچ سيسكو مدلهاي قديميتر يكي از راههاي ميتواند باشد كه  مصرف كنندگان را راغب به استفاده بيشتر از سوئيچ هاي جديد سيسكو  و يا بروز رساني سايتهاي شبكه خود در مسير توليدات سيسكو قرار گيرند .

http://tejarateit.com/Public/Products.aspx?cid=37

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.